Followers

Sunday, June 5, 2011

Kungfu Panda 2

Salam blogger. Entry kali ni aq nak ceta sikit pasal Kungfu Panda 2. Dah lama download tapi baru semalam aq tengok cerita 2. .Bagi sesetengah orang,Kungfu Panda 1 lagi best dari pada Kungfu Panda 2. Tapi tidak bagi aq.Mesti ramai yang dah tengok cerita ni kan?Tapi aq yakin,ramai yang x tahu barisan2 pelakon Kungfu Panda 2 ni. Bagi aq, Kungfu Panda 2 lebih best!!!Suka hati korang nak fikir apa.Haha


Kungfu Panda 2

Dalam Kungfu Panda 2, watak utama,iaitu Po,dilakonkan oleh Jack Black. berlakon di dalam filem Kung Fu Panda 2 adalah Angelina Jolie (Master Tigress), Jackie Chan (Master Monkey), Lucy Liu (Master Viper), David Cross (Master Crane),Seth Rogen (Master Mantis), Michelle Yeoh (SoothSayer), Jean-Claude Van Damme (Master Croc) dan Victor Garber (aster Thundering Rhino). Kung Fu Panda 2 mula ditayangkan di pawagam di seluruh Malaysia pada hari ini, 26 Mei 2011.

Jack Black@Po

Angelina Jolie @ Tigress

Jacky Chan@Monkey

Lucy Liu@Viper


David Cross@Crane

Seth Rogen@Mantis


Dalam Kung Fu Panda 1, Po mengimpikan untuk menjadi pendekar sakti. Kini, Po benar-benar telah menjadi pendekar sakti dan melindungi keamanan kampungnya bersama 5 pendekar yang lain. Tetapi, keamanan hidup Po diancam bahaya dengan kemunculan penyangak yang menakutkan yang merancang untuk menguasai China dan menghapuskan kung fu dengan senjata rahsia yang sangat berbahaya.Untuk berhadapan dengan musuh baru ini, Po perlu meleraikan rahsia asal usulnya yang misteri untuknya memberinya kekuatan untuk berjaya. Walau bagaimanapun,Po mendapat bantuan dari pendekar2 lain untuk menewaskan musuhnya. 


Ok sampai sini saja entry kali ni. Aq sangat suka gambar2 di bawah ni.Harap korang pun akan suka juga.Sekian.=)






P/S : Aq maw seekor baby Panda..boleh x?hahaha..=)

4 comments:

  1. woooohuhuhu..aku ndak tengok lagi..aisshhh nie semangat nak pi tengok,,hahha

    ReplyDelete
  2. hihi..comel baby panda tu....
    yok kita bela sorg seko! ;D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...