Followers

Monday, June 2, 2014

I'm back

Assalamualaikum

I'm back. Itulah kata-kata pertama yang dapat aku katakan. Setelah 2 tahun menyepi dari dunia blogging, akhirnya kembali juga ke sini. Bak kata pepatah, kemana tumpahnya kuah, kalau x kenasi. (xda kaitan). Hehe. Rasa macam xpercaya pula tiba-tiba tergerak hati untuk buka blog ini. Sebelum ni aku ada domain, tapi dah xaktif da sebab xbayar. Hahah!. InsyaAllah selepas ini akan bergiat kembali dalam dunia blogging ni. Kepada kawan-kawan blogging yang lain, Nad, Fatin, Fakrul, Mizi dan lain2, siap sedia serangan blogwalking dari aku lepas ni. Hahah. Itu saja untuk entri kali ini. Jumpa lagi di entri akan datang.



Admin yang latest. Rindu wajah budak-budak yang comel dulu. Hahaha

18 comments:

  1. Selamat datang kembali, kak :)
    salam kenal from Indonesia! :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. thanks.hahah.terasa asing pula lama x blogging ;p

      Delete
  3. 1st time ke sini, nnti nak datang lg.. eh welcome back :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. Welcome. Nanti sy kacau blog awak juga ;p

      Delete
  4. All d best, Balas kunjungan sambil follow2 kat sini...........;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks cikna. Nanti sy balas kunjungan awak ye :)

      Delete
  5. welcome back, eh, ninetology :) hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks saudara. Well. Best jugak guna ninetology ni.hahah

      Delete
  6. welcome back. selamat berblogging :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih.lama x buka. rasa blur kejap.hahah

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...