Followers

Saturday, February 4, 2012

Kontroversi Khairul Fahmi

Salam blogger. Korang semua mesti kenal Khairul Fahmi kan?Ala. Penjaga gol Malaysia yang makin "hot" sekarang ni. Mesti ramai juga yang tahu Khairul Fahmi bercinta dengan seorang pelajar perempuan UiTM yang juga berasal daripada Kelantan yang bernama Dahlia Teck. Memang jelas sangat dorang bercinta,terutamanya selepas Dahliah Teck membuat kejutan parti harijadi Khairul Fahmi dulu dan melihat dorang bermesra. 


Baru-baru ni, kita semua dikejutkan dengan khabar angin (xtawla betul atau x) yang Khairul Fahmi sudah putus cinta dengan Dahlia Teck untuk bercinta dengan seorang perempuan bernama Leuniey yang juga berasal daripada Kelantan. Apa yang menjadikan cerita ini semakin "hot" ialah perempuan bernama Leuniey yang dikatakan mempunyai hubungan dengan Khairul Fahmi ni sudah bertunang, tetapi sanggup memutuskan pertunangannya. Gosip mengatakan bahawa punca dia memutuskan pertunangannya adalah untuk bersama dengan Khairul Fahmi. Huh! Betul atau tidak? Admin sendiri tidak tahu. Seperti biasa, ini hanya khabar angin dan gosip-gosip. Jangan percaya sepenuhnya. Mari kita lihat perkembangan dan kontroversi penjaga gol negara, Khairul Fahmi ni.

1. Kisah pertunangan Khairul Fahmi dengan JejariRuncing. Admin rasa JejariRuncing ini lebih sesuai dengan Khairul Fahmi.xD
2. Bercinta dengan Dahlia Teck. Buat surprised party and all. Khairul Fahmi seems in love with her so much!
3. Tak lama lepas tu, keluar gambar mesra Apek dengan seorang minah montok dalam internet.
\
4. Sekarang dengan Leuniey, perempuan sudah bertunang tapi putus, jaga butik pengantin. – kalau gossip ini betul la.
Credit to : Tokobakso
P/S : Forever alone.T_T

9 comments:

  1. Dah macam player pula mamat ni -,-

    ReplyDelete
  2. Ya.. hahaha. delete tu komen sya di atas... tidak wujud suda tu orang tu....hahahaha :D

    ReplyDelete
  3. @millerJhaha.mls mo delete.bnyk btul.biarja ba.jadi kenangan.heheh

    ReplyDelete
  4. Wow. Kontro besi nya.Hahaha.Relek bh. Sejarah bg juga 2.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...