Followers

Tuesday, November 22, 2011

Bila boring,apa perlu dibuat?

Salam blogger..B.O.R.I.N.G=BORING. Itulah yang dihadapi admin sekarang ni. Xtawla kenapa boleh boring ni. Terlalu banyak assignment kot sampai boring. Hebat x?Hahah.

Korang taw x apa maksud perkataan boring ni?Boring dari istilah Apeach Blogspot bermaksud satu keadaan dimana kita berada didalam keadaan buntu. Tidak tahu apa yang maw dibuat. Mandi x basah,tidur xlena dan makan x kenyang. (Entah betul atau tidak)

Apa yang korang buat bila boring?Hehe.Ni yang best ni. Admin nak share apa yang admin buat bila admin boring. Jom layan~~~~~~

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Berteriak sini sana
Dengan cara berteriak disini sana,kita akan mengganggu tumpuan orang lain. Dan bila tumpuan orang itu terganggu, maka dia akan berhenti melakukan perkara yang dia sedang buat dan terus me"layan" anda. Dengan cara ini,anda tidak akan bersendirian kerana ada orang yang akan me"layan" anda.:)

2. Bermain games


Ini merupakan perkara yang jarang, kadang-kadang SELALU admin buat bila boring. Admin yakin, semua orang akan bermain games bila boring. Jika dia tidak bermain games....err..MUSTAHIL!!.Mesti main punya.hahah.

3. Dengar lagu

Dengar lagu boleh menghilangkanboring anda. Xkiralah lagu rock,lagu slow,lagu hiphop(asalkan bukan KPOP..lol).

4. Membaca buku yang memboringkan


Dengan membaca buku yang memboringkan,ini akan membawa anda ketahap boring yang melampaui batasan. Apabila anda sampai ketahap ini,maka....................(SILA LIHAT GAMBAR DIBAWAH)


INILAH HASILNYA. Hebat x. Dengan mudah saja boring itu hilang.Kalau mimpi pun mimpu pasal boring, pasrah sajala. Xboleh nak buat apa-apa.Terima dengan hati terbuka.:')

P/S : Blogging sambil buat assignment. (Jangan tiru aksi ini)

4 comments:

  1. kalau dila bored , dila baca novel cinta .
    kalau bored lagi , makan .
    kalau bored lagi , tidur .
    kalau bored lagi call pakwe berjam2 . baru syiokk . haha :)

    ReplyDelete
  2. @Saddila wow.best jugak.tapi x sebest cara Apeach.haha.:P

    ReplyDelete
  3. borink sa baca,. -deh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...